coaching

کاربرد زبان بدن :: مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی

مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی

مدرس رفتار شناسی و شخصیت شناسی حل تعارضات سازمانی و خانواده

مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی

مدرس رفتار شناسی و شخصیت شناسی حل تعارضات سازمانی و خانواده

مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی
دکتر امیرحسین الداغی:
مطالعه، پژوهش و شرکت در دوره ها و کارگاه های تخصصی فراوان در راستای تحصیلات عالی طی سال های متمادی بستری را فراهم نمود تا بتوانم با تدریس و برگزاری کارگاه ها در حوزه مدیریت،رفتارشناسی و توسعه فردی به علاقه مندان در رشد و تعالی شخصی و اجتماعی یاری رسانم.

02126134155
09124249511
09359863007

test-disc

Behavioral-teacher

aldaghi-disc-tutor

تست دیسک

رفتار شناسی

زبان بدن، زمانی که به‌درستی از آن استفاده کنید، می‌تواند کلید موفقیت‌تان باشد.

 

 

زبان بدن، زمانی که به‌درستی از آن استفاده کنید، می‌تواند کلید موفقیت‌تان باشد. زبان بدن به کمک‌تان می‌آید تا روابط مثبتی بسازید، روی افرادی که برای شما کار می‌کنند اثر بگذارید و به آنها انگیزه بدهید، بهره‌وری را افزایش بدهید، با اعضای گروه‌تان ارتباط نزدیک برقرار کنید، و نظرات‌تان را با تأثیرگذاری بیشتر بیان کنید. در این نوشته یک جین تکنیک زبان بدن در کسب و کار را به شما ارائه می‌دهیم تا از آنها برای نشان دادن اعتماد‌به‌نفس، اعتبار و کاریزمای برند شخصی‌تان استفاده کنید.

yesقدرت، جایگاه و اعتماد‌به‌نفس بدون نیاز به کلام و با بهره‌گیری از ارتفاع و فضا نشان داده می‌شوند. حفظ وضعیت قامتیِ برافراشته، عقب دادن شانه‌ها و بالا نگه داشتن سر، شما را فردی نشان می‌دهد که به خود مطمئن است.

yesاگر ایستاده باشید این وضعیت بدنی در نظر افراد نشسته، به شما چهره‌ای قدرتمند و مطمئن می‌بخشد. اگر به اطراف حرکت کنید، فضای اضافه‌‌ای که اشغال می‌کنید این برداشت‌ها را افزایش می‌دهد. اگر نشسته‌اید با قرار دادن کف هر دو پا روی زمین اعتماد‌به‌نفس بیشتری را به نمایش می‌گذارید. فاصله دادن بازوها از بدن و باز کردن آنها (یا قلاب کردن آرنج یک دست به پشت صندلی) و پخش کردن وسایلی که به همراه دارید روی میز کنفرانس نشان‌دهنده‌ی قلمرو بیشتری است که مدعی آن هستید.

زمانی که با پاهای بسته می‌ایستید ممکن است در صحبت‌هایی که می‌کنید مردد یا نامطمئن به نظر برسید. اما وقتی بازتر می‌ایستید زانوهایتان را شل می‌کنید و وزن بدن‌تان را روی بخش پایین بدن رها می‌کنید با این وضعیتِ قامتی «محکم»تر و با اعتماد‌به‌نفس‌تر به نظر می‌رسید.

yesکیفیت صدایی که در محل کار با آن حرف می‌زنید می‌تواند عامل سرنوشت‌سازی برای ساختن تصویر شما در ذهن دیگران باشد. به نظر می‌رسد افرادی که با تن صدای بم حرف می‌زنند نسبت به افرادی که با تن زیرتری صحبت می‌کنند کم‌قدرت‌تر و عصبی‌ترند و همدلی‌شان کمتر است. تکنیک ساده‌ای که از یک سخن‌ درمانگر آموخته‌ام این است که لب‌ها را روی هم قرار دهید و بگویید «آم هام، آم هام، آم هام» این کار حنجره‌ی شما را آرام می‌کند و تن صدایتان روی جایگاه مناسب تنظیم می‌شود. صحبت با تن صدای مناسب به خصوص زمانی که تماس تلفنی مهمی دارید اهمیت پیدا می‌کند، در چنین موقعیتی کیفیت صدای شما بسیار تعیین‌کننده است.

yesبرای اینکه اعتماد‌به‌نفس‌تان را نشان دهید و امیدوار و مثبت دیده شوید، به موفقیت‌های گذشته که شما را غرق در غرور و اعتماد‌به‌نفس می‌کند فکر کنید. این موفقیت الزاما نباید به دنیای کاری مرتبط باشد (گرچه توصیه می‌کنم یک «فهرست موفقیت» برای خودتان تهیه کنید تا بتوانید به راحتی یک رویداد را برای این کار پیدا کنید.) سپس احساس قدرت و اطمینان را فرابخوانید، اینکه چطور به نظر می‌آیید را به یاد بیاورید یا تجسم کنید. فراخواندن آن احساسات واقعی که در گذشته تجربه کرده‌اید کمک می‌کند همچنان که به جلسه‌ی ملاقات یا جایگاه مخصوص قدم می‌گذارید تجلیِ آنها را ببینید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تمام حقوق این سایت متعلق به موسسه پرواز ذهن می باشد

تمام حقوق این سایت متعلق به موسسه پرواز ذهن می باشد